Nowe modele finansowania kultury

O projekcie

Projekt Nowe modele finansowania kultury ma na celu zwiększenie kompetencji artystów, twórców oraz osób zarządzających kulturą w zakresie samodzielnego wsparcia finansowania przedsięwzięć kulturalnych.
Pandemia (oraz groźba jej powrotu) powodują konieczność zmiany funkcjonowania instytucji kultury, jak i samych artystów.
W rzeczywistości gospodarki wolnorynkowej nie mogą oni opierać swojego funkcjonowania jedynie na funduszach państwowych, a nawet te muszą być zarządzane w inny sposób.

W celu ułatwienia dotarcia do zagregowanej wiedzy stworzyliśmy dla Państwa podręcznik oraz filmy zawierające najważniejsze informacjie z zakresu:

Tworzenie nowych modeli finansowania

Tworzenie modeli opartych na crowdfundingu

Wykorzystanie crowdfundingu udziałowego

Marketing online

Prawa autorskie wobec kultury online

Pobierz podrecznik z materiałami .....

POBIERZ

Autorzy

Autorzy materiału do projektu.

Marcin Giełzak

manager i ekspert w zakresie crowdfundingu. Aktywnie uczestniczy w kampaniach crowdfundingowych i prowadzi szkolenia z tego zakresu. Współorganizował pierwsze w Polsce wydarzenia poświęcone ekonomii współdzielonej. Współpracuje m.in. z „Nowym Marketingiem”, „Mam StartUp”, „Nowym Obywatelem”. Autor książki Antykomuniści lewicy (Poznań 2014).

Janusz Wdzięczak

historyk i ekonomista. Doktorat z nauk ekonomicznych uzyskał na Uniwersytecie Łódzkim, wykładał też na uczelniach w Gruzji i na Ukrainie.

Krzysztof Maj

doświadczony manager kultury, dyrektor generalny Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (Wrocław). Twórca festiwali oraz innych wydarzeń z sektora kultury.

Paweł Wasilewski

radca prawny specjalizujący się w działaniach na rzecz biznesu oraz NGO. Posiada doświadczenie w obsłudze transakcji międzynarodowych oraz inwestycji zagranicznych.

dr Natalia Piórczyńska

literaturoznawca, PR-owiec, popularyzatorka kultury i nauki, specjalistka od mediów społecznościowych i komunikacji.

Filmy Video

Skontantuj się

Jeśli masz pytania odnośnie projektu to prosimy o kontakt.